Hos Ekspertvalg er vi stolte af, at kunne præsentere de Bedste Kontorhoteller, de Mest Kreative Kontorfællesskaber samt de Mest Attraktive Adresseservices.
Hvad enten man søger et kontorhotel, et kontorfællesskab eller blot en adresseservice, kan der være store udfordringer forbundet ved at finde den helt rigtige løsning. Det ved vi også godt hos Ekspertvalg. Derfor er det også med stor glæde i stemmen at vi hermed kan præsentere de bedste løsninger for henholdsvis Aarhus, Odense og København.
Med Ekspertvalg Award 2016 ønsker vi at hylde de kontorer og de services, som hver dag gør en stor indsats for at tilbyde de bedste vilkår, de bedste rammer, de bedste faciliteter, den bedste beliggenhed samt det mest levende og inspirerende arbejdsmiljø.
Vi har valgt de nominerede ud fra følgende kriterier: vilkår, services, fysiske rammer, faciliteter, kreativitet, innovation, beliggenhed og arbejdsmiljø.
Stort tillykke til alle de nominerede!
Til de nominerede
Som en lille ekstra ting vil vi gerne give alle de nominerede en lille pris med på vejen. Derfor har vi fået designet dette unikke award badge. Hensigten med badget er at give samtlige nominerede en unik mulighed for at tilføje badget til sin hjemmeside (kopier blot nedenstående HTML kode). Endnu en gang stort tillykke!
If you would like to use this image on your website, use the embed code below:
Afstemningen er slut!
Ekspertvalg Award 2016 er nu opdateret, og man har nu muligheden for at se resultatet af afstemningen. Hos Ekspertvalg skal der lyde et stort tillykke til de respektive vindere. Til sidst vil vi også gerne benytte lejligheden til at sige tusind tak til de mange mennesker, som har valgt at ligge vejen forbi Ekspertvalg, og afgive deres stemme på deres egen personlige favorit.
Hos Kernehuset får man et kontorhotel med perfekt beliggenhed, lige midt i FO-byen. Her har man rig mulighed for ideudvikle og netværke med resten af FO-byens indbyggere/lejere. Dog skal man være opmærksom på, at før at man kan leje sig ind hos Kernehuset, skal man beskæftige sig med et af følgende områder: Folkeoplysning, undervisning, kultur, sociale forhold, sundhed, socialøkonomi, miljø, demokrati eller medborgerskab. Hvis man derimod overholder dette er kernehuset et attraktivt og fleksibelt kontorhotel med med gode faciliteter, spændende sociale arrangementer og et yderst inspirerende arbejdsmiljø.
Hos OfficeLab tilbyder man ultimative rammer for alle typer virksomheder. Hvad enten man tilhører en stor eller lille virksomhed eller man er sprunget ud som iværksætter, så er OfficeLab et yderst attraktivt kontorhotel. Hos OfficeLab tager man udgangspunkt i de enkeltes behov og man sætter stor fokus på fleksibilitet og netværk. OfficeLab adskiller sig fra andre kontorhoteller ved at tilbyde sit eget erhvervsnetværk (VENSI). Her tæller man over hundrede større og mindre virksomheder, som aktivt deltager i dyrkelsen af netværk. Afslutningsvis har man hos OfficeLab gjort det til sin mission at gøre det lettere at drive virksomhed.
Hos LYNfabrikken har man udbudt kontorhotel siden 2002. Her huser man mere end 39 små selvstændige virksomheder fra flere forskellige faggrupper. Visionen hos LYNfabrikken er klar. Store ting kan opstå når tilfældige mennesker mødes. Hos LYNfabrikken finder man en fantastisk kreativitet og så omringes den af et yderst inspirerende potentiale. Mest kendetegnet/seværdigt ved LYNfabrikken, er at man på fabrikkens top finder en stor tagterrasse med kaffebar. Et meget specielt tilflugtssted, som lægger op til uformelle samtaler, forretningsmøder og til personer med behov for en ændring af landskab og en usædvanlig god kop kaffe til at hjælpe deres arbejde med at flyde lettere.
Følg Lynfabrikken på:
Hos Nova House tilbyder man nyrenoverede lokaler i det særdeles velbeliggende latinerkvarter i Aarhus. Hvis man lejer sig ind hos Nova House indgår man i et fællesskab med op til 15 andre arbejdspladser og virksomheder. Her deler man alle de mange flotte og præsentable kontorfaciliteter. Derudover har man hos Nova House adgang til alt lige fra frokostrum og konferencerum til flotte mødelokaler og et hyggeligt loungeområde. Afslutningsvis er man som lejer hos Nova House udstyret med kvalitets hæve/sænkeborde, kontorstole og masser af arkivplads. Dermed kan man sige at man som lejer blot bør medbringe sin computer og sin telefon.
Følg Nova House på:
Hos WorkPlanet tilbyder man et yderst fleksibelt og moderne kontorunivers for både mellemstore og store virksomheder. WorkPlanet er et helt nyt koncept, som udspringer fra det i forvejen etablerede kontorhotel WorkSpace. Som lejer i WorkPlanet kan man koncentrere sig fuldt ud omkring sin egen virksomhed for hos WorkPlanet er der ingenting der mangler. Af faciliteter og services kan der hos WorkPlanet nævnes reception, kontormaskiner, mødelokaler, frokost og kantineordning, gode tilkørselsforhold samt parkeringspladser til fri afbenyttelse for både lejere og kunder.
Følg Workplanet på:
Hos Væxthuset har man samlet kræfterne og kan i dag mønstre sig af at tilbyde Danmarks største landsdækkende kontorhotelkæde. Her tilbydes der professionelle rammer for både store som små virksomheder. Især kontorhotellet i Odense er særdeles attraktiv. Her tilbydes flotte og moderne kontorlokaler fordelt på i alt tre forskellige plan. Hos Væksthuset i Odense udbydes der i alt tyve kontor samt 30 åbne pladser. Af faciliteter og services tilbydes der hos Væxthuset i Odense et stor mødelokale, lækre brugervenlige hæve/sænkeborde, kontorstole, reoler, frokostordning samt gode og gratis parkeringsforhold, blot en spytklat fra den fynske motorvej E20.
Følg Væxthuset på:
Hos Stjerneskibet har man en central beliggenhed, lige midt i Odenses attraktive havneområde. Stjerneskibet er et af Odense Kommunes mange tilbud til især iværksættere. Dermed er der altså stor mulighed for især iværksættervejledning samt råd og kurser til hvordan man driver sin egen virksomhed. Hos Stjerneskibet huser man dagligt mellem 25 og 30 forskellige virksomheder. Stjerneskibet adskiller sig især ved at tilbyde et kreativt iværksættermiljø, men i ligeså høj grad også fordi man tilbyder en lang række forskellige arrangementer, kurser og netværksaktiviteter.
Følg Stjerneskibet på:
Hos Forskerparken i Odense tilbyder man Danmarks nye kraftcenter inden for velfærds- og robotteknologi. Forskerparken er foruden Videnbyen, som også er placeret odense, indviet i 1992 og den huser i dag op imod 60 forskellige virksomheder, institutioner og centre. Hos Forskerparken tilbydes der et inspirerende og international arbejdsmiljø og af faciliteter og services, så tæller forskerparken blandt andet attraktive kontorer, laboratorier, innovationscenter, showroom, multimedierum samt et auditorium. Afslutningsvis tilbyder Forskerparken en stor fleksibilitet for de enkelte virksomheder, idet de ikke behøver ændre deres adresse når de vokser.
Følg Forskerparken på:
Hos Dronningegården tilbydes der et attraktivt og velfungerende kontorhotel med central beliggenhed. Dronningegården har eksisteret siden 1988 og er placeret i en charmerende bygning blot få hundrede meter fra Banegårdscentret og gågaden. Hos Dronningegården udbydes der kontorhotel i et inspirerende arbejdsmiljø, for store som små virksomheder, og indenfor alle brancher. Af faciliteter og services tilbydes der fælles reception, et par pæne velindrettede mødelokaler, et selvbetjeningskøkken samt en række attraktive og indbydende kontorpladsen og lokaler.
Følg Dronningegården på:
Hos Estatia tilbyder man lokaler, som er åbent døgnet rundt og i alle årets 365 dage. Estatia er Odense største kontorhotel og sammen med et af byens bedste beliggenheder udgør den en stærk kandidat til Odenses Bedste Kontorhotel. Hos Estatia kan man leje et af de mange kontorer eller også kan man blive tilknyttet adressen i form af et virtuelt kontor. Af de mange faciliteter og services som Estatia tilbyder, kan der nævnes deres hyggelige Café Network, deres rolige og fredsfyldte business lounge, deres attraktive parkeringsforhold samt deres spændende koncept Student House, som er rettet mod de studerende.
Hos No 51 tilbyder man et kontorhotel, som sætter stor fokus på lejernes vilkår. No 51 er kendetegnet som et iværksætterhus med fokus på alle de ting der skal være styr på, når man ønsker at etablere virksomhed i Danmark. Derudover kan man hos No 51 opleve et særdeles inspirerende arbejdsmiljø med god stemning blandt lejerne/virksomhederne. Af faciliteter og services kan der nævnes gode parkeringsforhold, stor tagterrasse, flot udsigt, hyggeligt køkken samt lyse og indbydende lokaler. Afslutningsvis tilbydes der særdeles attraktive etableringsomkostninger idet der blot sættes krav omkring én måneds depositum samt én måneds husleje inden man flytter ind.
www.no51.dk
Hos OfficeHotel i Valby udbydes der et fuldt serviceret kontorhotel, med flot beliggenhed, lige i hjertet af Valby. Hos OfficeHotel Valby, skiller man sig ud med sin faste månedlige ydelse og alt inklusiv. Der er ingen ekstra regninger, der besværliggøre at planlægge sit budget, hvadenten man er nystartet eller repræsenterer en etableret virksomhed. OfficeHotel Valby har samlet alle de nødvendige ting som en mindre eller større virksomhed har brug for. Dermed kan man altså frit fokusere på at drive sin egen forretning, samtidig med man selvfølgelig også frit kan benytte husets mange faciliteter.
Følg Office Hotel Valby på:
Hos cph WASTELAND tilbyder man et anderledes og ganske centralt beliggende kontorhotel med kun 7 minutter til rådhuspladsen. Cph WASTELAND er til lejeren, som tænker bæredygtighed, lave omkostninger og som sætter pris på fællesarealer med både lys og luft. Hos cph WASTELAND gør man en stor dyd ud af, at tilbyde velfungerende og attraktive rammer uanset om det er med henblik mod kundemødet, kontorarbejdet eller blot en kop god kaffe i caféen. Afslutningsvis kan det nævnes at Cph WASTELAND er særdeles oplagt for personen, som kører meget ud til kunder idet man har egen p-plads tilknyttet.
www.cphw.dk
Hos International House, bliver man udbudt et unikt kontorhotel med placering i Bella Center i Ørestaden. Her har man en attraktiv infrastruktur idet man ligger tæt på både motorvej E20 og den centrale del af København. International House skiller sig ud med deres unikke vilkår og faciliteter. Lejen er gennemskuelig, da der ikke tillægges diverse ekstra omkostninger som ved mange andre kontorhoteller. Af faciliteter og services kan der hos International House nævnes parkeringspladser, opkobling til internettet, fælles reception, døgnvagt, kantineforhold, gratis kaffe og adgang til mødelokaler. Afslutningsvis får man som lejer ved International House gratis adgang til messer arrangeret af Bella Center og ydermere VIP fordele til AC Hotel Bella Sky og Bella Centers mange messer året rundt.
Hos Brink Serviced Offices har man som lejer gode forudsætninger for at få sin virksomhed til at blomstre. Forrige år blev Brink opkøbt af Regus og det betyder at man nu kan tilbyde hele 17 forskellige adresser i København og omegn, inklusiv Kastrup Lufthavn. Opskaleret råder Brink og Regus over 40 adresser alene i Skandinavien og hele 3000 adresser verden over. Med en tilstedeværelse i hele 130 lande giver det virksomheder en stor fleksibilitet for at opskalere eller nedskalere eller åbne op i et nyt land eller ny by. Af produkter og services tilbyder Brink / Regus bl.a. coworking, kontorfællesskab, executive office, team kontor, mødelokaler, videokonference, business lounges, virtuelt kontor og telefonpasning. Afslutningsvis kan det nævnes at priserne starter helt nede fra 189 kr. / måneden. (coworking adgang til 17 adresser).
Hos Klamsagervej 32 tilbyder man et kontorfællesskab, som har stort fokus på ikke at begrænse virksomhederne i huset, men tværtimod give dem plads til at udfolde sig og derved give dem plads til at gro. Hos Klamsagervej 32 har man til hensigt at skabe et fællesskab hvor man kan blive hængende i mange år, selvom behovet skulle ændre sig i forhold til plads og økonomi. Klamsagervej 32 er lokaliseret i en række ældre charmerende produktionslokaler og endnu mere specifikt i et gammelt trykkeri. Her har man skabt gode et inspirerende arbejdsmiljø samtidig med man har skabt gode rammer for vækst. Afslutningsvis kan det nævnes at Klamsagervej 32 har fri parkering samtidig med det er lokaliseret tæt på både ringvej og motorvej.
www.klamsagervej32.dk
Følg Klamsagervej 32 på:
Hos IdéRiget bliver man tilbudt et kontorfællesskab ud over det sædvanlige. Hos IdéRiget foretrækker man betegnelsen kontorkollektiv, idet mange aktiviteter foregår i fællesskab. Man sparrer man med andre, man idégenererer og så spiser man sammen. Som lejer i IdéRiget behøver man blot at medbringe computeren eftersom fællesskabet stiller alt lige fra bord og stol til skuffer, reoler og lamper til rådighed. Af faciliteter kan der hos IdéRiget nævnes internet, fax, laserprinter, lamineringsmaskine, hulmaskine og rengøring, alt sammen med i lejeprisen. Afslutningsvis bliver man som lejer opfordret til at leve op til det grønne og bæredygtige mindset som kontorfællesskabet besidder.
www.ideriget.dk
Følg idéRiget på:
Hos Sjak27 vægter man fællesskab og faglig sparring højt. Man lejer ikke bare et bord og en stol, man indgår i et social og fagligt fællesskab, hvor man sætter pris på hinanden og hjælper hinanden. Man har en mangfoldig blanding af mange kompetencer og mennesker, og tilbyder også specialepladser til studerende. Hos Sjak27 råder man over erfarne erhvervsfolk, selvstændige, iværksættere og studerende i en skøn blanding. Det giver en rigtig god dynamik og synergi. Man kører forskellige koncepter som Think Club, Sjak Challenge og faste husmøder, hvor man mødes, udvikler sit virke og sit fælles sted. Sjak27 ligger i hjertet af Aarhus i Mejlgade i Latinerkvarteret, tæt på god kaffe, lækker take-away og alle byens gode tilbud.
Følg Sjak27 på:
Hos Guldsmeden kontorfællesskab får man tilbudt et inspirerende kontormiljø med flere interessante virksomheder. Guldsmeden kontorfællesskab råder over en række af byens bedste kontorlokaler med store lyse lokaler og hvor der er højt til loftet. Guldsmeden kontorfællesskab er beliggende på den eksklusive guldsmedgade adresse i Aarhus og er mest optimal for iværksættere og mindre virksomheder. Af faciliteter og services tæller kontorfællesskabet mødelokale, internet, printer, kaffe og the, fredagsøl og bordfodbold.
www.guldsmeden-kontor.dk
Hos Holdgaard // gaardsted skiller man sig ud ved at have et særligt fokus rettet mod iværksættere og mindre virksomheder som arbejder kreativt eller innovativt på den ene eller anden måde. Især den integrerede afdeling VAERKSTED vægter god plads, både på skrivebordene, og omkring de enkelte arbejdspladser. Man arbejder med flere forskellige zoner i huset, som gør det muligt at veksle mellem sin egen plads, skæreborde, stående arbejdspladser, hygge i køkkenet, business i mødelokalet og fordybelse i loungen eller i den retro campingvogn. Man bruger afdelingen VAERKSTED som inspiration. Derudover giver de store lyse rum gode rammer for både process, koncentration og afslappet kontor atmosfære.
www.holdgaard-gaardsted.dk
Hos Voxeværket har man Danmarks bedste tilbud til iværksættere med voxeværk. Hvis man vil noget med sin virksomhed og hvis man vil noget med sig selv, og hvis afvikling ikke er et ord i sin ordbog, så er Voxeværket stedet hvor man bor. Hos Voxeværket betaler man rimelige priser og så fyldes der på. Dette er den primære forskel på Voxeværket og andre kontorfællesskaber. Hos Voxeværket har man mulighed for sit eget lukkede kontor eller sin egen kontorplads i et åbent og inspirerende kontorlandskab. Der går bus lige til døren og så er der masser af parkeringspladser.
Følg Voxeværket på:
Hos Workhaus er det indretningen, som gør den store forskel. Hos Workhaus tror man på, at et lækkert arbejdsmiljø giver større kreativitet og større arbejdsglæde. Som lejer i Workhaus føler man sig hjemme også selvom man kun har medbragt sin computer. Selve kontorfællesskabet er indrettet med stole, borde og mødefaciliteter som man kender det, men derudover er det også indrettet med en række personlige og charmerende særpræg. Herunder kan der nævnes særligt gamle kontorartikler, skønne plakater og så tiltaler det både mænd som kvinder. Afslutningsvis er lokalerne lyse og luftige, men samtidig varme og hyggelige.
Følg Workhaus på:
Hos MunkHouse udbyder man et kontorfællesskab med omtrent 20 forskellige virksomheder. Virksomhederne agerer primært indenfor IT men enkelte er også tilknyttet andre brancher. Hos MunkHouse kan man opleve et levende arbejdsmiljø hvor dynamikken og kreativitet bliver skabt af virksomhederne imellem. Af særlige faciliteter og services kan der hos MunkHouse blandt andet nævnes et stort mødelokale med plads op til tyve personer, et fuld udstyret undervisninglokale med plads til ti personer samt en stor og indbydende kantine hvor der hver dag tilbydes en lækker kantineordning. Afslutningsvis kan man hos MunkHouse opleve perioder med ledige lokaler og perioder, hvor alt er booket.
www.munkhouse.dk
Følg Munk House på:
Hos Coworking Plus skiller man sig ud ved at tilbyde det eneste rigtige coworking space, hvor fokus er på de sociale relationer, den gode stemning og Odenses bedste kaffe-setup. Hos Coworking Plus er det brugerne, som skaber stedet, og ikke omvendt. I Kontorfællesskabet tilbydes der både faste og flex kontorpladser hvor priserne starter helt nede fra 1500 kr. eksklusiv moms. Af faciliteter og services kan der nævnes fibernet, fri parkering, kaffe og the, adgang til mødelokale og værksted, storformatsprinter og meget mere.
www.coworkingplus.dk
Følg Coworking Plus på:
Hos Epi-Center Danmark tilbyder man et anderledes fællesskab, hvor konceptet primært henvender sig til iværksættere, som ønsker ganske uformelle rammer og som vil indgå i et fælles miljø. Epi-Centerets succes måles på den enkelte virksomheds evne til vækst på bundlinjen og ikke antal i beskæftigelse. Hos Epi-Center sætter man fokus på især brancherne E-business og e-marketing. Af særlige faciliteter og services kan der nævnes et brainstorming rum, en stor skrivbar væg, skrivbare borde og meget andet. Afslutningsvis kan det nævnes at hos Epi-Center er det de personlige præg, som sætter rammerne for trivsel og fællesskabets dynamik.
www.epi-center.dk
Hos The Rabbit Hole udbydes der et relativt nyt kontorfællesskab for den individuelle iværksætter. Fællesskabet er lokaliseret på det ganske eftertragtede Frederiksberg Allé og her huser man en blandet skare af individuelle initiativtagere med forskellige projekter. Hos The Rabbit Hole tilbyder man et yderst inspirationsrigt fællesskab, hvor man har rig mulighed for at dele, udvikle og udfordre hinandens ideér, kompetencer og erfaringer. Et særligt kendetegn ved The Rabbit Hole er fællesskabet ekstremt attraktive prisstruktur. Blandt andet kan det nævnes at en flexplads i fællesskabet blot koster 800 kr. / måneden eksklusiv moms.
Følg The Rabbit Hole på:
Hos KPH udbydes der mere end blot et kontorfællesskab, i KPH skabes der værdi og synlig impact for byen, for mennesker og for samfundet. På KPH tror man på at fremtidens samfundsløsninger skabes af kulturelle og sociale iværksættere, på KPH sætter man formål før profit. Man arbejder på tværs af sektorer og brancher og mener at samskabelse frembringer de bedste innovative samfundsløsninger. De kreative iværksættere, organisationer og virksomheder der har sin daglige gang i huset arbejder indenfor temaer som deleøkonomi, læring, miljø, kultur og socialøkonomi, det vil sige at KPH er Danmarks fyrtårn for social Innovation og socialt iværksætteri. Som del af KPH indgår man blandt andet en aftale om bidrage med minimum 3 timer til sparring og mentoring for de nye iværksættere der løbende kommer til. Dermed siger alle ja til at dele viden, kompetencer og netværk. Hertil er KPHs fysiske rammer fleksible og fællesskabet udvikler sig i kraft af dem der er i huset. Helt unikt for KPH har man den udøvende enhed KPH VOLUME som er samlingspunkt for hele Københavns Økosystem - her er der mulighed for at afholde aktiviteter med op til 800 personer i en rå og unik ramme.
Følg KPH på:
Hos DARE2mansion sætter man en stor ære i at huse startups, som alle på hver sin måde har gjort det til sin mission, at gøre en positiv forskel i verdenen. Hos DARE2mansion tror man på styrken i diversiteten. Derfor sikrer man sig også, at de startups, som bor og arbejder i DARE2mansion, er væsenforskellige fra hinanden. I DARE2mansion har man virksomheder, som laver alt fra udbredelse af parkour-bevægelsen i verden, til hardware, software og deleøkonomi. Alle med den fællesnænver, at de både tror på profit og formål. DARE2mansion er særligt indrettet til at facilitere positive møder mellem mennesker. Stedet er skabt til den holisitiske superiværksætter, der vil udvikle sig selv og sin forretning i kreative rammer og samtidig spise sund hjernemad. DARE2mansion giver også alle sine ‘Mansioners’ adgang til meditationsrum og forskellige typer møderum, der inviterer til kreativitet og at tænke stort. De har bl.a. et LEGO rum, et superhelterum og, i bogstaveligste forstand, en garage hvorfra deres startups kan udvikle deres moonshots og skyde sig selv ud i Stratosfæren. Der er selvfølglige også ubegrænset kaffe og gratis øl om fredag.
www.dare2mansion.com
Følg Dare2Mansion på:
Hos Rocket Labs tilbydes en coworking platform rettet mod tech startups og digitale iværksættere i København og Aalborg. Hos Rocket Labs har man gjort det til sin mission at skabe de bedste forudsætninger for fremtidens nye tech iværksættere. Derfor har man også gjort en stor dyd ud af at tilbyde de bedste vilkår og de bedste rammer, hvor viden og erfaring kan deles frit. Af særlige faciliteter og services hos Rocket Labs kan der nævnes lynhurtigt internet, adgang døgnet rundt, attraktive arbejdsomgivelser, mødelokaler, undervisningslokaler samt konferencelokaler. Afslutningsvis kan der nævnes adgang til et inspirationsrigt netværk af ligesinde tech entusiaster, som brænder for det de laver.
Hos SOHO og NOHO tilbyder man et fællesskab lidt ud over det sædvanlige. Her gør man en stor dyd ud af at skabe de bedste forudsætninger for at skabe energi og inspiration til lejerne. Hos SOHO og NOHO mener man, at det skal være sjovt at gå arbejde. Derudover mener man også, at de perfekte rammer gør en stor forskel. Derfor vil man hos SOHO og NOHO også opleve en noget anderledes og mere unik indretning end mange andre kontorfællesskaber. SOHO og NOHO er indbegrebet af kreativitet og det er ikke for sjov at kontorfællesskabet er nomineret til denne award. Afslutningsvis tilbydes der både åbnede og lukkede kontorpladser til en fast månedlig pris.
Følg Soho på:
Hos Pro2n tilbyder man et ganske unikt adresseservice. Foruden selv adressen som er særdeles attraktiv så kan man hos Pro2n opleve stor gennemsigtighed med hensyn til prisen. Deres produkt kan købes og tages i brug allerede med det samme via deres webshop. Det giver brugerne/lejerne en stor fleksibilitet i forhold til mange andre adresseservices. Hos Pro2n er mottoet at det SKAL være nemt. Derfor er det også nemt at komme i gang, samtidig med det også er nemt at komme ud.
Hos The Office House tilbyder man en særdeles attraktiv adresseservice idet man kan opnå alle de samme faciliteter ved et moderne kontor, blot uden selve kontoret. Dermed kan man altså fremstå som en ganske seriøs og professionel virksomhed, men blot for en langt billigere pris. Hos The Office House udbydes der tre forskellige pakker: Guld, Sølv og Bronze. Med en adresse hos The Office House opnår man en attraktiv adresse i det eftertragtede Risskov, hvor man foruden selve adressen også får et firmaskilt ved kontorbygningen og et i receptionen.
Hos Team Vision er beliggenheden den primære styrke. Team Vision er placeret på en af byens absolutte bedste adresser, hvilket har en god markedsføringsværdi for de enkelte lejere. Derudover tilbydes der et professionelt og stærkt fagligt miljø, hvor virksomheder kan vokse og udvikle sig. Med Team Visions adresseservice får man den helt rette løsning, hvis man er meget på farten. Hos Team Vision udbyder man adresseservice med to forskellige løsninger. Den primære forskel mellem de to ligger i adgangen til adressens faciliteter og selvfølgelig i prisen.
Hos BindingsVærket tilbyder man adresseservice til personer, som blot behøver en postadresse og måske en sjælden gang adgang til et mødelokale. Hos BindingsVærket tilbyder man også videresendelse af post og alt sammen til en utrolig attraktiv pris. Foruden selve adresseservicen så er bindingsVærket også et af byens ældste og billigste kontorfællesskaber. Hos BindingsVærket har man derfor alt hvad skal bruge. Har man behov for en kontorplads eller blot en postadresse, så er BindingsVærket stedet man bør gå.
Følg Bindingsværket på:
Hos Valeur udbydes der en adresse i indbydende erhvervslokaler i 8260 Viby J. Her har man ikke langt til motorvejen (E45) og ikke langt til Aarhus centrum. Hos Valeur i Aarhus får man sit firmanavn på væggen samtidig med man får hjælp til salg- og kundeservice og telefonpasning. Afslutningsvis kan det nævnes at Valeur tilbyder en yderst attraktiv og fleksibel post fordelingsservice.
Følg Valeur på:
Hos Respace har man valgt at betegne sig selv som Danmarks bedste ejendomsportal for butik- og kontorlokaler samt investering og lager. Det er et statement, som forpligter, men hvis man klikker ind på deres portalen så har de et ualmindeligt stort udbud forskellige adresser. Vælger man at benytte Respace til at finde sin næste adresseservice kan man bide sig sikker på, at man er i trygge hænder.
Følg Respace på:
Hos Kontorfællesskaber.dk har man rig mulighed for at finde den rette adresseservice. Kontorfællseskaber.dk er Danmarks førende specialist indenfor kontorfællesskaber og kontorhoteller. Kontorfællesskaber.dk er i familie med Matchoffice og har lige siden 2003 været en af Danskernes foretrukne tjenester til at finde et nyt kontor eller en ny addresse.
Hos Lokaleportalen.dk har man fat i et af Danmark største søgemaskiner indenfor kontor og erhverv. Hos Lokaleportalen.dk har man samlet alle køberne og lejerne på en samlet platform. Dermed har man altså gjort det ekstremt nemt at udvælge den rette adresseservice. I sidste ende har dette selvfølgelig også medgjort at de er nomineret til den award.
Følg Lokaleporten.dk på:
Hos Lokalebasen.dk har man at gøre med særdeles veletableret aktør når det kommer til formidler af kontorhoteller, kontorfællesskaber og adresseservices. Hos Lokalebasen.dk tilbyder man en uafhængig tjeneste, som samler de fleste lokationer under ét tag. Det gør det nemt for potentielle lejere at finde sin næste kontorplads eller adresse.
Følg Lokalebasen.dk på:
Hos CaterCore udbyder man en professionel adresseservice med attraktiv beliggenhed i Odense. Hvis man vælger CaterCore som udbyder, så kan man være sikker på at komme i fokus. Ens post vil altid blive leveret til tiden og ens penge er altid givet særdeles godt ud. Hvad der er unikt ved CaterCore er deres tilbud om at scanne og sortere al ens post. Dermed har man som virksomhed mulighed for at fokusere på alt andet end posten.
Hos Skindergade 15 bliver man tilbudt en professionel virksomhedsadresse i den helt centrale del af København. Hvad angår selve produktet tilbydes man tre forskellige pakker, sølv, guld og platin og prisen starter helt ned ved 349 kr. / måneden.
Følg Skindergade 15 på:
Hos Hellerup Business Center tilbyder man en særdeles attraktiv beliggenhed og helt igennem god service. Med adresseservice hos Hellerup Business Center bliver der værnet om din virksomhed. Foruden selve adressen, tilbydes der velordnede, bemandede, professionelle kontorfaciliteter. Derudover bliver man som lejer i Hellerup Business Center får man også adgang til mødelokaler, sekretærhjælp og meget mere.
Følg Hellerup Business Center på:
Hos CityCallCenter tilbydes man en helt igennem professionel firmaadresse i det centrale København K. CityCallCenters adskiller sig primært ved at tilbyde både en eksklusive adresse og relativt gode parkeringsforhold. Dertil kan man tillægge et særdeles flot indgangsparti med hall i marmor og messing og adgang til yderst præsentable mødelokaler med flot udsigt over Nyboder og Christian den IV.
Følg CityCallCenter på:
Hos Brønnums Hus udbydes en eksklusiv adresseservice på det ganske eftertragtede Kgs. Nytorv. Her kan man blive lejer på flere forskellige niveauer. Af særlige faciliteter og services kan der blandt andet hos Brønnums Hus nævnes, flot og indbydende reception, sekretærhjælp, kaffe og frisk frugt samt adgang til mødelokaler af allerhøjeste standard.
Hos Scandinavian Trade Building udbydes der en attraktiv firma adresse og postadresse. Med adresse ved Scandinavian Trade Building kan du være sikker på at din virksomhed fremstår med et professionelt image. Af særlige faciliteter og services kan der hos Scandinavian Trade Building nævnes fuld posthåndtering, reception, firmaskiltning, mødelokale og en hurtig opstart.
Følg Scandinavian Trade Building på:
Vi prøver altid at forbinde vores kunder med de bedste leverandører i branchen. Er du en af dem?