Udfyld 1 formular, og modtag op til 4 tilbud fra udvalgte leverandører
Spar penge ved at sammenligne tilbud og vælg det bedste
Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser
Hvis du driver erhverv, er det vigtigt for dig at anskaffe en kopimaskine, der passer til din virksomheds behov. En kopimaskine kan hjælpe dig med mange opgaver i forbindelse med virksomhedens daglige drift.
Her på Ekspertvalg.dk kan vi heldigvis hjælpe dig med at finde den helt rette kopimaskine til erhverv. Du kan nemt modtage tilbud på en kopimaskine til erhverv. Alt du skal gøre er blot at udfylde kontaktformularen her på siden. Derefter vil du blive kontaktet af en af vores medarbejdere.
I finder sammen frem til din virksomheds behov, hvorefter det vil blive matchet med vores mest relevante samarbejdspartnere. Vores samarbejdspartnere vil efterfølgende udarbejde gode tilbud til dig på en kopimaskine til erhverv.
Når du skal vælge, hvilken kopimaskine du skal anskaffe til din virksomhed, skal du blandt andet være opmærksom på din virksomheds størrelse. Der er nemlig forskel på, hvorvidt du har en lille, mellemstor eller stor virksomhed.
Har du en mindre virksomhed, er det ikke sikkert du har behov for en kopimaskine med en stor kapacitet. Måske behøver virksomheden endda kun en kopimaskine, som kan printe sort/hvid.
Har du derimod en mellemstor eller stor virksomhed, så er det nok en højere prioritet, at kopimaskinen har en større kapacitet, højere hastighed samt er trådløs, så medarbejderne kan printe uanset hvor på arbejdspladsen de befinder sig.
De fleste virksomheder vil have stor gavn af, at anskaffe en A3 kopimaskine. En A3-kopimaskine er især god til plakater og andre grafiske opgaver. En almindelig kopimaskine kan ikke printe i A3-format, men kan kun håndtere A4-papir. Hvis du på forhånd ved, at din virksomhed nok vil få brug for at kunne printe i A3-format på et tidspunkt, så bør du anskaffe en A3-kopimaskine med det samme.
Er du i tvivl om, hvilken kopimaskine til erhverv du skal vælge, kan du læse Forbrugerrådet Tænks test af kopimaskine til kontoret.
Der er flere muligheder, når du skal anskaffe en kopimaskine til erhverv. Du kan selvfølgelig købe en kopimaskine, hvor du betaler den fulde pris for maskinen. Du kan dog også vælge enten leje eller leasing af kopimaskine.
Der er forskellige fordele ved at leje eller lease en kopimaskine:
Uanset om du vælger at købe, leje eller lease en kopimaskine, så er kopimaskiner omfattet af SKATs regler for fradrag. Du kan læse mere om disse regler på SKATs side om fradrag for virksomheder.
Er du i tvivl om, hvilken kopimaskineproducent du skal vælge? Vi har gjort det nemt for dig at skabe et overblik ved at præsentere forskellige kopimaskineudbydere herunder.
Overvej grundigt hvilke behov din virksomhed har til kopimaskinen, inden du vælger udbyder. Kopimaskiner til erhverv er ofte specialiserede indenfor forskellige funktioner og har forskellige kvaliteter.
Hos OKI kopimaskiner får I 130 års erfaring, prisvindende design og banebrydende LED teknologi. OKI leverer print og kopi - uden at gå på kompromis med kvalitet.
Med en Canon kopimaskine får du et produkt af højeste kvalitet. Hos Canon lægger de desuden meget vægt på at levere energibesparende og miljøvenlige kopimaskiner.
Kundetilfredshed er indbegrebet af Epson kopimaskiner. Epson leverer kopimaskiner af høj kvalitet og leverer et yderst højt serviceniveau på deres maskiner.
HP er en af verdens førende it-virksomheder og synonym med kvalitet. Deres innovative arbejde er unikt, og med en HP kopimaskine får du altid den nyeste teknologi.
Med en Samsung kopimaskine får du et produkt baseret på 50 års erfaring i branchen. Derudover får du miljøvenlige produkter og høj kvalitet.
Ricoh er kendt for deres fokus på bæredygtige og innovative produkter. Når du køber en kopimaskine fra Ricoh, får du et stykke teknik, som er miljøvenligt og vedvarende.
Sharp er en japansk elektronikproducent, hvis historie går tilbage til 1912. Sharp kopimaskiner er af høj kvalitet med fokus på miljø, brugervenlighed og bæredygtighed.
Med en kopimaskine fra Toshiba får du et ægte stykke innovation, som er bæredygtig og miljøvenlig. Toshiba tilbyder deres kunder kompetent og hurtig support.
Brother kopimaskiner er et af de mest populære mærker i branchen, både privat og i erhverv. Brothers kopimaskiner er især kendt for deres store brugervenlighed.
Lexmark er innovativ global virksomhed inden for udskrivningsløsninger til store og små virksomheder. Udover et stærkt fokus på bæredygtighed får du hos Lexmark printere med sikkerhed og garanti.
Udfyld formularen på bare 1 minut
Prisen på en kopimaskine til erhverv er afhængig af flere faktorer som kapacitet, hastighed, farveprint og håndtering af specielle formater.
Kopimaskiner til erhverv kan godt være dyre, men du kan sikre dig en bedre pris ved at indhente tilbud fra flere leverandører inden du indgår aftale.
Hvis du udfylder kontaktformularen her på side, så vil vores medarbejder kontakte dig for at klarlægge dine behov. Herefter vil du modtage flere tilbud på en kopimaskine til erhverv fra vores samarbejdspartnere. Du kan efterfølgende sammenligne priser og kvalitet, så du kan finde frem til den bedste løsning for dig.
Har du spørgsmål til dette, så kan du altid ringe til os eller sende os en mail [email protected].
Noget af det der er rigtig vigtigt for virksomheder er, at de har nem adgang til en printer, kopimaskine og scanner. Især en kopimaskine er uundværlig for et kontor, da der med garanti er ting man skal udskrive. Dette gælder for eksempel dagsordener for møder, samt fakturaer og regninger til kunder. En kontorprinter er altså et must!
De færreste virksomheder kan klare sig uden en printer til erhverv, hvilket betyder, at maskinen skal kunne klare en ret stor volumen og printe i høj kvalitet. Det nytter ikke noget, at medarbejderne skal vente i fem minutter på at printe et par sider, og at kvaliteten derefter er så dårlig, at de ikke kan være bekendt at vise det til kunderne.
Der er altså en del ting du skal overveje, før du kan finde den perfekte kopimaskine eller vælge printer til kontoret. Du skal finde ud af, hvor stor kopimaskinen skal være, hvor meget papir den skal kunne rumme, om den skal bruge blæk eller toner, om I skal købe eller leje og du skal definere jeres overordnede behov.
Dette punkt omhandler både kopimaskinens fysiske størrelse, men handler også om maskinens indre kapacitet.
Den fysiske størrelse handler selvfølgelig om hvor omfangsrig kopimaskinen til erhverv skal være, og hvor meget den må fylde. Man kan nemlig både få mindre bordmodeller, som ikke fylder så meget, eller man kan få en stand-alone kopimaskine, som fylder noget mere. Jo større kopimaskinen er, jo flere funktioner har den som regel, og jo dyrere er den også. Hvis I kun skal printe et par gange i løbet af dagen, kan I nøjes med en lille bordmodel, som kan stilles i et afsides hjørne.
I forhold til kopimaskinens indre, skal I vælge hvor stor volumen jeres kopimaskine skal kunne håndtere og hvorvidt I kun vil printe på A4 eller også vil kunne arbejde med A3. Hvis I printer mange gange om dagen, bør I have en stor kopimaskine med plads til mange ark papir i bakkerne, mens disse kan være mindre, hvis I sjældent printer. Derudover kan I nøjes med en normal A4-printer, hvis I kun printer normale ark til breve og lignende. Hvis I derimod gerne vil printe plakater og større ark, for eksempel i forbindelse med kreativt arbejde, bør I vælge en A3 kopimaskine.
En rigtig vigtigt ting i forhold til hvilken type kopimaskine du skal købe er, hvorvidt du skal have en kopimaskine der printer med blæk eller toner - Altså om du skal have en inkjet- eller laserprinter til dit kontor.
Der er rigtig stor forskel på inkjetprintere og laserprintere. En inkjetprinter er rigtig god, hvis I printer meget varieret, og ofte printer både tekst, billeder og grafik, som helst skal være af høj kvalitet. Inkjet er derfor det ideelle valg, hvis I skal have en A3-printer. Hvis I bare printer tekst og i sort/hvid, er en laserprinter meget mere fordelagtig, og her kan I også ofte nøjes med en A4-model. Kopimaskinens udskriftskvalitet afhænger altså meget af, hvorvidt den bruger blæk eller toner, og af hvilke behov I har til jeres kopimaskine.
Det kan godt være at det virker som det nemmeste, bare at gå ud og købe en ny kopimaskine - Men det er ikke altid det nemmeste, og det er ikke altid det billigste. Når du køber en kopimaskine, får du ikke en serviceordning med i handlen, og det kan derfor blive rigtig dyrt for dig, hvis din kopimaskine på et tidspunkt går i stykker. Man kan dog ofte tilkøbe en serviceordning der holder et par år, men de er gerne temmelig dyre.
Hvis du derimod vælger at leje en kopimaskine, følger der ofte en serviceordning med i lejeprisen. Her er det nemlig også til udlejers bedste, hvis denne sørger for at vedligeholde kopimaskinen, så I som kunde ikke skal have en ny udleveret. Derudover koster leje eller leasing af en kopimaskine også mindre for jer på den korte bane.
Som tidligere nævnt er det dyrere på kort sigt at købe en kopimaskine, end at leje den. Til gengæld kan det blive dyrere på den lange bane, når du efterhånden får betalt mere for leje af kopimaskinen, end maskinen egentlig er værd i forhold til købsprisen. Derudover skal du også passe på med bare at gå efter en billig kopimaskine, da kvaliteten følger prisen - Jo dyrere maskinen er, jo bedre er den som regel. Og omvendt!
Hvis du ikke selv orker at undersøge hvilke kopimaskiner der er på markedet, og finde ud af hvilken der passer jer bedst, kan du overlade besværet til os. Hvis du udfylder kontaktformularen her på Ekspertvalg.dk, sætter vi dig i kontakt med op til fire leverandører af kopimaskiner, der hver især giver dig deres bedste tilbud.
Udfyld formularen på bare 1 minut
Vi prøver altid at forbinde vores kunder med de bedste leverandører i branchen. Er du en af dem?