Sammenlign priser på printer
Udfyld formularen på et minut for at starte processen

Answer these simple questions and we will find you the BEST prices

Which type of solar quotes do you need?

1
2
3
4
5
Få op til 4 tilbud her
Spar tid
Spar tid

Udfyld 1 formular, og modtag op til 4 tilbud fra udvalgte leverandører

Spar penge
Spar penge

Spar penge ved at sammenligne tilbud og vælg det bedste

Gratis og uforpligtende
Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale og anbefalinger
Sidst opdateret: 21. juli 2021

Printer til erhverv

Info om printere til erhverv

En erhvervsprinter er, som navnet antyder, en printer til erhverv. Funktionerne på en printer til erhverv vil ofte variere meget, men en erhvervsprinter er generelt kendetegnet ved, at den kan printe relativt store mængder af papir.

Hvad kan man bruge en erhvervsprinter til?

Printer og skanner

Alt afhængig af hvilke funktioner du ønsker fra din printer til erhverv, kan den være i stand til at udskrive en bred vifte af produkter. En printer til erhverv kan således bruges til at printe, fx:

Hvilke funktioner har en printer til erhverv?

En printer til erhverv kan efterhånden fås med et væld af funktioner, så de ligeledes kan fungere som multifunktionsprintere, der både kan scanne, faxe og kopiere. Desto flere funktioner du ønsker, desto dyrere vil erhvervsprinteren typisk blive. Det er derfor en god idé, at du kortlægger virksomhedens behov inden anskaffelse af en erhvervsprinter.

Hvis du mener, at det er tilstrækkeligt med en erhvervsprinter der kan printe uden diverse ekstraudstyr, kan der nemlig være store besparelser at indhente, da en printer til erhverv sædvanligvis er dyrere, jo mere avanceret den bliver. Hvis du til gengæld ved, at du får brug for at kunne scanne, faxe og kopiere, kan det typisk godt betale sig at købe en multifunktionsprinter, fremfor fire separate maskiner. Det sparer desuden noget plads og sikrer dig, at du kun skal vedligeholde én maskine i stedet for fire.

Hvad skal du overveje inden du køber en printer til erhverv?

Der er flere ting du bør overveje, inden du investerer i en ny printer til erhverv. Det kræver generelt, at du er opmærksom på din virksomheds behov, da en avanceret erhvervsprinter typisk er dyrere end en standard printer til erhverv.  Du skal desuden overveje hvordan fremtiden ser ud, da der senere kan opstå behov for yderligere funktionaliteter.

Start eventuelt med at tage stilling til følgende:

Hvad koster en printer til erhverv?

Prisen på en erhvervsprinter varierer en hel del og afhænger af en lang række faktorer. Den mest afgørende faktor for prisen på en printer til erhverv er, hvor mange funktioner den skal have. Det er således vigtigt, at du på forhånd har kortlagt hvilke funktioner der er nødvendige og unødvendige. En multifunktionsprinter vil være betydeligt dyrere end en standardprinter til erhverv. Desto færre krav du har til din erhvervsprinter, desto billigere vil den være.

Flere virksomheder vælger at lease en printer i stedet for at købe. Det gør det muligt for virksomheder at få en printer der matcher deres behov, selvom der ikke er luft i budgettet til at foretage en sådan investering kontant. 

Hvis din virksomhed har brug for en printer til erhverv, kan du udfylde kontaktformularen her på siden. Du vil efterfølgende modtage op til fire tilbud på printer til erhverv, der passer til lige netop din virksomheds behov.

Udfyld formularen på bare 1 minut